پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151384
حمله خمپاره‌اي به جنوب عربستان + تصاوير
تاریخ انتشار : 1394/02/15 21:36:34
نمایش : 1409
منابع خبري سعودي از اصابت چندين گلوله خمپاره به شهر نجران خبر دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پايگاه خبري انحاء عربستان گزارش داده است که بر اساس اخبار واصله 12 گلوله خمپاره به نقاط مختلف شهر نجران در جنوب عربستان سعودي اصابت کرده است.

بر اساس تصاوير و اطلاعات منتشر شده، يک گلوله خمپاره به يکي از پمپ بنزين‌هاي اين شهر اصابت کرده و باعث آتش گرفتن آن شده است، همچنين يک گلوله خمپاره نيز به دفتر روزنامه الوطن اصابت کرده است.

در پي اين حملات خمپاره‌اي به خاک عربستان، مقامات محلي پروازهاي فرودگاه نجران را  تا اطلاع ثانوي متوقف کرده و آن را به طور کامل تخليه کرده‌اند.

همچنين منابع خبري گزارش داده‌اند که بالگردهاي ارتش عربستان برخي مناطق از خاک يمن را که گمان مي‌رود گلوله‌هاي خمپاره از آنها شليک‌شده باشند به‌شدت گلوله‌باران کرده‌اند.

روزنامه سعودي الرياض نيز از قطع برق مناطق نجران عربستان به دليل اصابت خمپاره و همچنين لغو پروازهاي هوايي در اين شهر خبر داد.

همچنين اداره آموزش نجران از تعطيلي همه مدارس در پي اين حادثه خبر داد. آنچه که در تصاوير آمده خسارت هايي نيز به خودروهاي مستقر در محل وارد شده است.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html